Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Shouneko ismét egy animés rendezvényen járt, így most is megosztja élményeit!

A hentai fordítások publikálása jelenleg "mobilitási problémák" miatt szünetel, amint módunkban áll (feltehetőleg július eleje) gőzerővel folytatjuk és pár meglepetéssel is készülünk.

Jöjjön tehát a leírás:

Ez már nem az első ilyen rendezvény volt, hanem a harmadik. Előtte 2010-ben volt ilyen rendezvény, és reméljük, legközelebb nem 2014-ben lesz Koi con legközelebb. Maga a rendezvény ingyenes és a Margit szigeten rendezték meg.
  A helyszínnel voltak gondok, mivel az uszoda előtt hírdették meg, ezzel szemben a szökőkútnál volt a rendezvény. Itt jegyezném meg, hogy nem én voltam az egyetlen, aki eltévedt, és tök máshol kereste az animés társaságot. Én kb két órát kerestem őket, mire egy szőke srác útbaigazított. 
  Megérkezéskor egy csapat cosplayest, és néhány normális ruhában lévő animést láttam. Szervező sehol, de ez egyenlőre nem zavart, hiszen a fiúk megoldották a szórakozást: bemutatták, hogyan használják az ostort, ittak, lányokat vágtak bele a vízbe: a nap végére (majdnem) mindenki fürdött legalább egyszer a szökőkútban.
  A cosplayesek főleg a bleachből voltak, illetve narutoból, csak néhány kidolgozott CP-t láttam csak. Volt néhány macska is, na meg színes parókás lány (lehet, hogy cosplayeltek, és csak én nem vettem észre, akkor bocsi). Aki nem cosplayes volt, az álltalában lenge ruhában jött ki. Egy kis érdekesség: az egyik lány, bár rövidnadrágot viselt, így is (alulról) kilátszott a fél feneke... Na igen, szerintem ez túl lenge...
  Miután annyit vártam a nagy történésre, inkább Ecchi-chan után néztem. Nemsokára meg is találtam, Ecchi-kunnal. (becenevüket onnan kapták, hogy állandóan ecchiket néznek, és a nap bármelyik szakában tudnak vele fárasztani.) Miután megérkeztek, készült néhány kép rólunk, majd már jöttek is a szervezők: játék, játék, játék. Persze ők nem neveztek be (azt hiszem akkor világvége lett volna) én pedig, nem voltam túl bátor egy társat keresni, ezért én inkább csak fotóztam. 
  A játékok több vicces feladatot foglaltak magukba: volt olyan, ahol egyik csapattag a másikon volt, és a fenti csapattagnál egy pohár víz volt: akinek kevesebb löttyent ki, az nyert.Ezután következett a ceruza elkapás, ahol a kézfejre raktunk 6 ceruzát, majd feldobtuk, és aki ahányat elkapott annyi pont. Következő fordulóban labdát kellett elkapni pohárral, majd jött a karamella nyalás fóliáról (itt készült néhány vicces kép) és végezetül a lisztből halásztak ki cukorkákat. A verseny nagyon mókás volt, úgy is, hogy nem vettem részt benne, csak néző voltam. 
  Az eredményhirdetés után, aminek első helyezettje egy ingyen holdfénycon belépőt kapott, mindkét tag (itt két fős csapatok versenyeztek) a többiek pedig vizet, és némi rágcsálnivalót, egy közös fotóra álltak össze a versenyzők és náhány barátjuk. A fotók után egy körre mentem, lefotóztam azokat, akik csobbantak (akik nem, azok el voltak foglalva egy-két dologgal).
  Nagyjából ennyi volt a program része, aminek nagyon örültem, bár csalódtam is benne: rajz, cosplayverseny, kalligráfia, origami, és a gó, vagy az előadások is hiányztak (ugye ez volt meghirdetve) Ha ezt nem írják ki, talán máshogy készültem volna oda. De úgy érzem, nem volt felesleges idő, hiszen a verseny után megismerkedtem egy animefan fiúval (aki a versenyek közben a házörző szerepet végezte) és akivel egészen késő délutánig beszélgettünk egy szúros bokor mellett. 
  Aki csapattal jött, vagy ismerkedni szeretett volna, annak ez kitűnő rendezvény volt, akik félénkebbek voltak (Ecchi-kun és Ecchi-chan, akik a verseny alatt a szigeten sétálgattak, utána is keveset láttam őket, és együtt beszélgettek csak. Semmi fotó, semmi élmény számukra...)
  Zárszónak mondanám, hogy remélem, több ilyen rendezvény lesz, akár tóparton is, ahol fürödhetünk bűntetlenül, és azt is, hogy amikor legközelebb lesz, folytathatom az ismerkedést, és még több cosplayes, meg animefan lesz a rendezvényen. Következő alkalommal várlak téged is...
 
-Shouneko-

A bejegyzés trackback címe:

https://yumero.blog.hu/api/trackback/id/tr24607517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shouneko 2012.06.24. 13:15:39

Készült sok-sok kép a Koi conról, viszont mi nem szeretnénk ezeket felrakni (személyiségi jogok miatt) viszont aki ott volt és szeretné magát képen látni, vagy aki kíváncsi milyen volt a hangulat, szívesen küldünk képet. Ha valakinek ez szándékában áll, kérem írjon a zuzu92@citromail.hu e-mailcímen.
Ami hivatalosan meg lesz osztva az eseményről azt nem én csináltam (hanem két fotós, akinek ez volt a feladata ^^)
süti beállítások módosítása