Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fontos - A Cosplay Charity-ról

Címkék: beszámoló

2012.06.24. 09:36

Már olvashattatok az animebörzés cikkben a Cosplayer.hu eseményéről, a Cosplay Charity kitűzők gyártásáról. Most bővebben itt írnék le mindent, amit tudok róla, és remélem, hogy a többiek is adományozni fognak, mint ahogy én is tettem.
  Mi is ez a Cosplay Charity?
  Egy olyan szervezet, ami kitűzők eladásával segít különféle szervezeteknek. Elsőnek a Noé állatotthonon, de később lesznek más szervezetek is  (vagyis ha te nem szereted az állatokat, de mégis szeretnél majd adományozni, azt is lehet)
  Mennyibe kerül?
  Egy ilyen kitűző 500 Ft, ebből 400 Ft az adományozott félé (vagyis a 80%-a, ami nem is rossz szerintem)
  Egy átlagos kitűző 200-300 forint.
  Miért venném én meg ezt?
  Az adományozáson kívül a kitűzők jól is néznek ki, illetve nagy méretűek. Akik rajta vannak cosplayesek, azok segítettek az adományozás kivitelezésében. Illetve, aki megvett egy ilyen kitűzőt, fotó készül róla, és facebookon megnézhető, hogy te is segítettél.
  Nem szeretem a felhajtást. Biztos kell az a kép?
  A kép nem feltétlen kell, hogy rajta legyen az arcod. Ha nem szeretnél egy képet magadról, rakd a kezedbe, és úgy fotóznak le. 
  Hány fajta kitűző van?
  Egyenlőre 6 fajta, nagyon tetszetősek, később készül majd másfajta is. 
A kitűzőkről készült kép:
kituzok.jpg
  Hol vehetem meg a kitűzőket?
  Rendezvényeken, mint a Cosplayer Expo (vagy ha lesz még Animebörze, illetve Koi con), illetve Holdfény fantasy, Animeland, Sakurazaka, Gólem művek is. Bár egyenlőre nincs még fent a honlapukon, de ha fent lesz, minden bizonnyal előrendelhető is lesz (vagyis ha vidéki vagy, akkor is segíthetsz)
  Nem tetszenek a kitűzők, de szeretnék adományozni: mit tegyek?
  Akinek nem tetszenek a kitűzők, annak jó hírem van: a második körben lesznek újabbak is, így te is beszerezhetsz ilyet. Ha nem szeretnél kitűzőkkel bajlódni, inkább úgy gondolod, hogy te, mint állattartó tudsz adni bármit, ami a Noé állatotthonnak segítségére lenne, azt is szerettel várják. Itt gondolnak kutya és macskaeledelre, macskaalomra, madár eleség vagy más állatétel, gumikesztyű, kézfertőtlenítő, vagy bármi ami a Noé állatotthonnak a segítségére lehet. 
  Ha kutyatartó vagyok és állateledelem van, hova vihetem?
  Augusztus 18, a Cosplayer Expo a Millenárisban (ha valakinek többet mond a Holdfénycon, tudja, hogy kb ugyanaz lesz)
  A Cosplayer.hu-s lányok milyen rendezvényeken voltak kint eddig?
  Tudomásom szerint (ami nem jelent semmit :D) az animebörzén, ahol nem kevés (kb 30) kitűzőt vettek, illetve most Koi con & meeten, ahol a közös fotózáson mindenki kezében volt egy-egy. Ezután ezt meg is lehetett vásárolni (én is vettem egyet és örülök neki nagyon :D) 
  Több infót szeretnék, mit tegyek?
  A Cosplayer Exporól infó a: http://hungariandeviantmeet.deviantart.com/  és a cosplayer.hu-n lehet, illetve a facebook oldalukon. http://www.facebook.com/CosplayerCommunity  elvileg ezen az oldalon is találtok infót (gyakorlatilag most nézelődöm, és csak a cosplayversenyről kaptam infóket :D ) illetve van egy kis videó is, amit meg lehet tekinteni, és amint más helynek gyűjtenek, más videó is készülni fog. Link: https://www.youtube.com/watch?v=xrWGjG0_0Ys - cosplayer.hu video
  Én hallottam a Cosplayer Charity Gáláról is. Az mi?
  Ez a Cosplayer Expon lesz megrendezve, ennek a gyűjtésenek a kiteljesülése. Cosplayer Expon adakozhattok is (már fentebb kifejetettem, hogyan)
  Engem nem érdekel semmi, csak a szexi cosplayes csajok, mit tegyek?
  Vannak sokan, akik tényleg csak ezzel törődnek (sajnos) de nekik is ott van a Cosplayer Expo (a mondocon mellett)
  Ha valamit kihagytam, akkor tessék csak szólni. Ha valamit rosszul írtam, hiányosan, vagy csak hozzátennél (mert mondjuk két hét múlva több infód van) akkor írd meg nyugodtan a blogba is, vagy a 
zuzu92@citromail.hu mailcímre. Remélem tetszenek a képek a kitűzőkről, és ti is adományoztok majd. Nekem szívügyem ez, és pont ezért buzdítok mindenkit erre. Ha csak egy valaki is miattam vesz egyet, már sikeres voltam :) 
  Zárom soraimat, azt hiszem, már újat nem tudok mondani... Minden visszajelzést várok, ha valaki vett és megfordul a blogon, nyugodtan írjon :) 
 
-Shouneko-

A bejegyzés trackback címe:

https://yumero.blog.hu/api/trackback/id/tr484607533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása